Продавець Гарні Речі - іграшки та товари для творчості розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
5794 відгуків
Іграшки та товари для творчості
+380 (97) 882-22-10
+380 (99) 956-22-08

Користувацька спілка

Уважно прочитайте цю заповіт, оскільки, купуючи користувач, автоматично приймає всі умови нашого інтернет-магазину. Якщо Ви не згодні з правилами та умовами нашого сайту, просимо Вас його не переглядати та не використовувати. Адміністрація сайту залишає за собою право доповнювати, або змінювати пункти цієї користувацької угоди.

 

Гарантійна відповідальність перед покупцем

 

На умовах чинного законодавства суспільства захисту прав споживача товар, набутий у нашому інтернет-магазині "Гарна річ" підлягає обміну або поверненню впродовж 14 днів із дня доставки, після укладення нашого сервісного центру, за умови, що збережений його товарний вигляд і цілісність упаковки. Претензії приймаються впродовж 3 днів після доставки.

Интернет-магазин "Гарна річ" не має відповідальності за затримки доставки товарів, пов'язані з роботою Нової Пошти, Інф-Тайма или УкрПочты. Водночас менеджери магазину зобов'язуються надати всячу спраду для прояснення ситуації та прискорення процесу.

Обов'язково перевіряйте товар під час отримання, позаяк він вирушає належної якості, і в разі пошкодження під час транспортування шкоду може вмістити тільки перевізник, але не магазин.

Під час повернення товару магазином повертається повна вартість товару, якщо в наявності немає аналогічного товару для обміну. Водночас сервісний центр нашого магазину робить свій висновок про стан товару після повернення, стан товарного вигляду, справності механізму, за наявності всіх деталей.

За умови обміну товару на підставі його несправності, заводського браку, неповної комплектації, поверхневих пошкоджень, не пов'язаних із використанням цього товару клієнтом, у разі укладення сервісного центру, водночас товар не був у використанні, доставка до нас і вторинна доставка клієнту здійснюється завдяки інтернет-магазину.

Якщо клієнт хоче повернути товар без обміну, на підставі висновки нашого сервісного центру про його несправності, заводського браку, неповної комплектації, поверхневих пошкоджень, не пов'язаних із використанням цього товару клієнтом, за умови збереження цілісності паковання, що поміщається повна вартість товару, але первинна вартість доставки клієнту не зміщується. Водночас вартість доставки по поверненню товару здійснюється завдяки нашому інтернет-магазину.

У разі, якщо клієнт хоче повернути товар через не пов'язану з вищеперерахованими ситуаціями, у разі укладення нашого сервісного центру, вартість товару повертається в повному обсязі, водночас вартість доставки клієнту та доставки повернення товару в наш інтернет-магазин не вміщається.

За умови самовивозу вартість товару повністю поміщається після укладення сервісного. Повернення грошових засобів здійснюється на карту Приватбанка.

На підставі статей 13, 14 і 20 Закону України «Про захист прав споживача» нижче перераховані товари належної якості обміну та поверненню не підлягають, а саме:

  • Дитячі іграшки м'які;
  • Дитячі іграшки гумові надувні;
  • Друковані видання;
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).

Також товар вартістю менш ніж 10 грн. обміну та поверненню не підлягає. Інтернет-магазин "Гарна річ" не надає послуги гарантійного обслуговування товару.

Безпека особистих подробиць

Інтернет-магазин "Гарна річ" об'єднується не використовувати та не поширювати особисту інформацію користувачів, залишену ними в реєстраційній формі під час оформлення замовлення.

Інтернет-магазин може запитувати додаткову інформацію, а саме Фамілію Ім'я, адресу електронної пошти, точну адресу доставки. Вся інформація проходить суворий контроль конфіденційності.

Особиста інформація може використовуватися для поширення інформації про акціях або спеціальних пропонувань інтернет-магазину, або для створення, в майбутньому індивідуальної карти клієнта, для надання різних знижок у системі лояльності, передбаченим маркетинговим планом. Клієнт завжди може відмовитися від отримання такої інформації або участі з дисконтною системою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner